مخاطب خاص

I LOVE U ?
عاشقانه

تو همه ی عشق و رویای

که داشتم  ازت نابود کردی

تو عشق و هستی منو

ب اتیش کشیدی قلب منو بردی

اما ن واسه خودت واسه تنهایات حالا من تنهای تنها با

تو چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت22:18---12 بهمن 1394


بهنام
ساعت10:05---18 آبان 1394

سر به هوا نیستــم امــــا

همیشـه چشـم به آسمان دارم

حال عجیبی ست دیدن همان آسمانی که

شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده باشی


نازی
ساعت11:00---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ..... ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت11:53---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ..... واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت16:14---20 آذر 1393
..... اسم شماست؟

خخخخخخخ

..... پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت8:50---12 آذر 1393
..... وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ..... را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


amin
ساعت14:01---9 خرداد 1393
سلام ابجی زهرا خوبی؟؟

ابجی چرا من بدجنس بدم ؟؟

خب نتونستم بیام نت گفته بودم که

ابجی زهرا چی شده ؟؟ حالت خوبه ؟ این چیه نوشتی ؟؟ اتفاقی افتاده؟؟


پاسخdadasham hichiiii nashode arome arom


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 16:33 توسط .....